Stella_ kendisine gidiyordum bir kaç gün öncede normal muayene oldum herşey yolundaydı birkaç gün sonra adet ağrısı gibi agrım tuttu devlette zaten öyle aniden gidince yer bulmak imkansız acil de kanama olmaz sa bakmıyo kendisine gittim muayenesi dolmuş rica ettim agrım var bakarmısınız diye bakarım ama hastaneye yatışını yaparım dedi e dedim belki bisey yok ee agrım var diyosun yatırırım diyo zaten Allah korusun bisey olsa tabi ki yatırsın ama baştan direk yatırırım demesi saçma bence ben onun hastasıysam biraz oda benim için endişelenmeli umursamaz tavrı var