Ozlemcyln gülüm ben bir diş gebelik bir kimyasal gebelik geçirdim. Uzulmeni istemem ama degerler kimyasal degil de dış gibi gözüküyor. En iyisini doktorun bilir hic moralini bozma vajinal muayene isterse doktor yaptır korkma hic biseycik olmaz. Biz 4 günde bir degerler 4 5 katina çıkmasını beklerken güzel şeyler olmadi ama herkesin boyle olcak diyebisey yok. Mutlaka doktora görün ve ne derse uygula. Hic korkma gülüm Allah herşeyin güzelini hayirlisini versin sana