Ozlemcyln canım acil doktoru anlamaz ne bilsin onların uzmanlık alanı değil, bütün değerlerini göstersen belki aynı şeyi düşünürdü, iki kimyasal geçirmiş biri olarak söylüyorum muhtemelen kimyasal gebelik yaşıyorsun. Keşke direk kadın doğuma gitseydin