SezginEbruVural cnm hiç endişe etme bnde 17 haftalık hamileyim bnmde karnım hiç yok ilk başta skinti ypip agliyodum ama doktorum boyum 1.80 ve zyf olduğum için normal boyun uzun dedi hm kilo çok almazsin çatlağın çok olmaz hem de her hamile bir değil krni küçük olupta krni büyük olanlara nazaran daha kilolu çocuk doğduğunu görüyoruz, dedi 😊