SezginEbruVural Kızlar 16+3 günlük hamileyim karnım hiç çıkmadı . Sıkıntı olur mu ki endişeleniyorum 😥
Zagrozunannesi SezginEbruVural ben 22yim daha yeni yeni çıkmaya başladı herkeste aynı olmuyo canım iç karnın büyük olabılır🙏Üzme kendini
Hhtce SezginEbruVural bende 16+4üm karnım 16. Haftadan sonra daha belirgin ama en yakın arkadaşım 18 haftalık onun hiç karnı yok karnının büyüklüğüyle bebeğin sağlığının bi alakası yok iç karnınla alakalı bir durum bu kendini boş yere üzme ☺☺☺🤰🤰🤰
Susamtanesii SezginEbruVural bugün tam 16 hafta olduk ve karnım dümdüz endişe edilecek bi durum yok canım iç karnın geniş belli ki ayrıca çatlağin olmaz diyor bana herkes avantajlisin diyor sende böyle düşün🙂
Elifinanc Ben 25 haftalık hamileyim anca çıktı karnım bebeğin kilosunun ilerde olmasına ragmen iç karnın büyüktür canım sıkıntı yapma☺
Snur94 SezginEbruVural arkadaşımla aynı tarihlerimiz Hatta onunki bi kaç gün önce 16. Haftadayız hiç karnı Yok ben normal kazaklarımı bile giyemiyorum hemen çıktı onun normal pantolonları bazen belinden bile düşüyor kişiden kişiye değişir takmayın hiç kafanıza
Benbetus SezginEbruVural boyun uzunsa o sebepten de olabilir canım sıkma canını😋 Allahın izniyle sağlıklı sıhhatli bir hamilelik ve doğum geçrirrsin inşallah 🤗
EbruUslu SezginEbruVural canım ıc karnı genıs olanların 6. Aylara kadar dısardan anlsılmıyor bırde ıln gebelıkse de gec cıkıyor benım 2. Hamılelıgım 9. Haftamdayım dısardan bellı olmaya başladı 2. Lerde daha cabuk bellı olurmus birde cinsiyet nedir sizin
Sedir Bende 16+1 hamileyim kimse inanmıyor 4 aylık olduğuma ve kızım var 1 yaşında zorlanıyorum daha da büyücek napıcam bilmiyorum küçük olması daha iyi bence
EbruUslu Sedir bende sızın gıbıyım yaa napcam dıyorum 9. Aya kadar bana da kımse ınanmıyor daha 3. Ayımdayım ama 6 falan sanıyorlar bebegıgınızın cinsiyeti nedir
Funda17 SezginEbruVural ben 28 haftaligim anca buyuyor karnim doktor ic karnin genis dedi daha guzel bence 6. Aydan sonra cikar endiselenme
DuyguZulkarogluavu Ay bu dert mi Allah aşkına 🤣 benim karnım 29 haftalıkken çıktı ve Suan 39 haftalığım maşallah kızım da çok sağlıklı bende 💜 artı karnım küçük olduğu için hiç çatlağım olmadı 👍🏼 Bu sevinilecek bişi dert edilecek değil bence