Samsun55 benim eşimin ailesi de Aynı sırf para için askeriyeye sokmuşlar zaten bizimde daha düğün borcumuz var bildikleri halde maaş zamanı sürekli arayıp para istiyorlar karışmak istemiyorum ailesi ama zoruma gidiyo benimde ben kıyıp yiyemezken diye bende borcumuzun birazını kapatmak için bileziklerimi verdim azaldı ama bitmedi en azından biraz rahatladık canım anlıyorum o bilezik giderde gelirde Allah can sağlığı versin işte diyorum ya bende senin yaptıklarını yapıyodum ama yaranamadım eşime sonra baktım umursamadım eşim daha çok düşmeye başladı üstüme