Samsun55 canım 1 sene o evlilik oturmaz. Ben eşimle aşık olarak evlendim. Deli gibi sevdik birbirimizi beni almak için neler yaptı. Aynı evin içine girdik biz ne kavgalar ettik. 1 sene boyunca saçma sapan her nedenden dolayı. 1 sene o evlilik anca oturur. O da seni tanımıyor sende onu tanımıyorsun. Önünde 2 seçenek var ya boşarsın ya da evliliğin için çabalarsın. Ben çabaladım kendimi değiştirdim kendimde eksikler var mı kavgada nasıl davranıyorum ne diyorum ona baktım. Sonra alttan almaya başladım. Benim eşimde ilk sene her haftasonu arkadaşlarıyla off-road yapmaya giderdi ne kavga etmişimdir onla. Ne zaman ağzımı açmadım gidebilirsin git tabi dedim eşim çok değişti. Şu an üzerine titriyor. Senin için ne yapabilirim diye sorup duruyor. Çünkü ben onu serbest bıraktım sıkmadım sonra o onun için yaptıklarımı gördü. Çok kavga edeceksiniz evliliğiniz oturana kadar. Ama şiddet varsa eğer ben o evliliğe geri dönmem. Ona dikkat et sadace Allah kolaylık versin