ZehraAlbayrak evet benım arkadasımda bırakamadı.çok dua etti içmemek ıcın ama yapamadı malesef.doktoruda bişe diyemedı tabı.ama ben kendı doktoruma hamıle olmadan öncede rutın kontrole gıdıyordum.hamıle kaldım bana sıgarayı bıraktınmı dememe gerek yok heralde dedı 😂😂 yanı içsem bile içiyorum dıyemem heralde 🙈💁🏻♀️ Herkesın kendı dusuncesı tabı ama bana doktorum herşey serbest dese bıle ben içmem.kaldıkı normalde kola bile insana zararlı bişe.