Nesdef yaaa peki kız mı istiyordunuz ki ne güzel 🤗 bende de hep hayatta istediğim olur ama geç olur banada erkek dediler şimdi diyorum ki Allah’ım olcak ama geç mi haber alıcam diye 🤭 küçüklüğümden beri bi abla ya da kız kardeş eksikliği çektim o yuzden içimde uktedir