Sumeyye_g banada doktor 13 ve 14 de kız dedi muhtemelen şuan 17 haftamdayım haftaya doktora gitmeyi dusunuyorm ben dayanamayp aldm bişeyler haftayada gitigmde değişmemiş olur umarm ama benim 2. Hamileliğim oğlumuda 13 haftalık ogrendm ve degişmedi bence yanılmalar doktorun iyi olup olmamasıyla kaynaklı canım☺️