Dancer80 aynisıjı yaşadm😒 valla burda dedilerse bin kat fazlasıyla ama öyle süt yine olmadı.sadece bana ekstra 6kilo ile döndü. Çocuğum ilk iki ay kesinlikle beni emmedi hep sağdım. Sağıp EDS sistemi ile verdim. Göğüs uçum olmadığı için çok zorlandm .Silikonla çocuk hiç emmedi..Eds en iyisi memeden uzaklaşmıyor.Bazı bebekler biberonla emerken sıkıntı yaratmadan memeyi de emiyor. Bazıları biberona alışınca malesef meme reddi yaşıyor. En doğrusu siz bakın duruma göre anlarsınız zaten. Biberondan meme reddi yaşıyorsa eds ile mamayı verin. Şuan 13qylık kızım artık normal gayet iyi emiyor.Zamanla artıyor şuan lohusalık emzirme telaşı derken daha da psikolojik etkileniyor anne.buarada ben günde 400-450ml sağrdım tek göğüsden bir diğerinden ise zorlasam günde 120mş anca çıkıyordu.fakat zamanla oluyor.ilk doğum yaptığım zaman 30ml cok zor geliyordu ki normal doğum da hemen gelir diyorlar. Malesef ki zamanla daha da artıyor.