Dancer80 vnm bn sezaryen oldum sütüm öyle zor geldiki 1 hafta sonra 25 cc zor çıkmaya başladı pompadan sarılık olucaktı tam allah korusun mamaya başlafık ztn hastanede..
Ben hippin anne çayı var rezeneli bişi onun çok faydasını gördüm bide uyku ben ilk 10 gün berdeyse hiç uyumamıştım çok takımtılıyım asla bebeği bırakamıyodm 17 günlüğüz daha yeni yeni alışmaya başlafım bebekle yaşamaya.. sütüm hala az geceleri mama veriyorum:( gündüzde savaş veriyoruz maa verdiğim için biberona alıştı emmek istemiyo silikon uçla zorla veriyorumm