Esesen merhaba bende çok kararsızdım Doğum iznim 10 ay sonrasında işe başlayacağım Ve arabam olduğu için çok fazla kullanamayacağımı düşünüp çok para vermek istemedim ilk başta 1500 veririm nolcak ya diyordum 😂 e bebek baby plus yeni çıkarttığı arabası var su yeşili 899 tl onu aldım odada sürdüm mağazada sürdüm arabaya tek başıma sığdırıyorum eşimden iyi hakediyorum göbekli halimle Kozyatağı e bebekten aldım elele baby allroad ya da offroad baktım sonra ranger modeli olabilir dedim aldığımda aynı düzeneğe sahip diye bunu aldım umarım herkes güle güle kullanır