Misskokulumm SedaA25 son 20 Allahın izniyle bebişim doğum pozisyonunda yarın kontrolümüz var son zamanlar heyecan stres korku hepsini yaşıyorum Allah hayırlısı ile kucağımiza almayı nasip etsin inşallah 🤲🤗
Elifylcnlr Ben de 37.haftaya girdim bebeğim makat duruşta Perşembe kontrolüm var inş dönmüştür normal Doğum yapmak istiyorum
SedaA25 Elifylcnlr ben 34 haftalıkken doğum pozisyonuna girmişti persembe bakalim benimde randevum var