cennet_aka27 SedaA25 son 21 gün ama daha erken gelir gibi hissediyorum bir kac gündür agrım var 🤷♀️ bugün de belim 3,4 saattir baya agrıyor dogum yakın diye düşünüyorum ☺️
Misskokulumm SedaA25 son 20 Allahın izniyle bebişim doğum pozisyonunda yarın kontrolümüz var son zamanlar heyecan stres korku hepsini yaşıyorum Allah hayırlısı ile kucağımiza almayı nasip etsin inşallah 🤲🤗
Bsrnhtn Benimde son 20 gün ama en gec 20 gün dedi doktorum 🤲😁yalancı sancılar hafiften gelmeye başladılar 😏
Ebruss BEnmde bebiş çok hareketli aslında yeri daraldığı için az hareket eder diyorlar ama bu tam tersi 😂 son 20 gibi nasipse
SedaA25 Akbulut ay cnm ya erkn degl mi😕allahm kolay getırsn banyo yap bol bol yürü belki faydası olur