TheQueen2 Çin Takviminin gerçekliği % kaçtır? Çevremdeki herkes hamileliğini çin takvimine göre ayarladığını iddia ediyor. Bunun doğruluğunu siz hamile arkadaşlarımla kendimizce test etmeye ne dersiniz? Aranızda cinsiyeti öğrenen pek çok arkadaşımız vardır yaşınıza ve gebe kaldığınız aya göre denk gelen cinsiyeti ve doktorunuzun söylediği cinsiyetleri yazar mısınız ☺️ https://www.google.com/search?q=%C3%A7in+takvimi&rlz=1CDGOYI_enTR765TR765&oq=%C3%A7in+takvimi&aqs=chrome.0.69i59j0l2.3600j0j9&hl=tr&sourceid=chrome-mobile&ie=UTF-8#imgrc=HWE7l7djA_OTZM:
Esraannee TheQueen2 benım ayarlama degıl de Çin takvimine göre kızım olacagı yazıyordu 25 haftalık olduk kızım olcak tutuyor genelde yanı
doganBanu TheQueen2 Çin takvimine göre erkekti ama bir kızım olacak🙏💖 doğruluk yok ve ben hissetmiştim kız olacağını🙏
Neslihancoskun TheQueen2 canım bende pek inanmasamda yapmıştım orda kız çıkmıştı ve aynı şekilde doktorum da kız dedi 29. Haftadayız kesin yani artık ama bence tesadüften başka bişey değil çevremde tutmayanda çok fazla 😁
Kavakyellerihercai TheQueen2 tutmadı benim Çin ve Rus takvimine göre kız diyordu ama erkek bence doğruluk payı Yok
Nuur2001 Canım ben buna göre hamile kalmadım ama benim ki doğru çıktı😂 Hamile kaldığım da 21 yaşındaydım hayırlısıyla kızım olucak
ikiprensesannesiii Takvimde bana erkek demiş ama bebeğimin cinsiyeti kız. Valla annemde bir takvim var eliyle yazmıştı yıllaaarrr önce kardeşim 18 yaşında ona da o takvime göre hamile kalmıştı onda kız diyordu benim için. Ama ne farkı var bunlardan bilmiyorum
TheQueen2 ikiprensesannesiii muhtemelen çin takvimi tarzında bir şeydir ne varsa eskilerde var canım 😂
gulsah_765 Çin takvimine göre benimki doğru çıkmadı hiçbir sitede. Rus takvimi (babanın da doğum tarihi giriliyor) ve Japon takvimi doğru çıktı.
duygusm TheQueen2 Ben ilk kez bakıyorum bu takvime, benimki tuttu. Ama bence tamamen tahmini bir şey, yani oturup biz de yazsak %50 civarı bir oran yakalayabiliriz 😄
Hayalet TheQueen2 gerçekliği yok bence arada tutuyor 😁 ben kızımda erkek çıktı şimdi de kız çıkıyor öyle yaptım boş vakit işte 😁ama japon takviminde anne baba ve son adet tarihi yazılıyor ordada erkek çıkıyor bakalım bana ne denk gelecek şuan 11 haftamdayım bende