Melek22 Bende 35 haftalık gebeyim ara ara hasta olacakmiş gibi hafif sancı giriyo kasıgıma belim agrıyo normalmi acaba
ftscebeci71 Acelyae Valla bende dayanmaya çalışıyorum kadın olarak güçlü olmamız lazım canım. Neden yalnızsın? Eşin nerde?
Baloglummmmm Kızlar kusura bakmayın sürekli altım ıslak gibi dolaşıyorum rahımde de agrı var harlet ederken özellıkle cok agrıo normaldır die düşünuyorum ama yasayanınız var mı benim gibi
ftscebeci71 Baloglummmmm Islak derken? Benimde iltihabım çok günlük ped dayanmıyor bazen peçeteyle hallediyorum. Gebelikten dolayı diyorlar canım.
Acelyae ftscebeci71 Eşim var sadece, yani ailemden uzaktayım iş dolayısıyla taşındık 5 ay oldu kimse yok tek tabanca hamilelik çok zor oluyor
ftscebeci71 Acelyae Bende aynı durumdayım canım ailemden uzaktayım kaynanam da izmir de ben ve eşim var başka da kimse yok 😔🤦🏻♀️ Nerede yaşıyorsun?
Ayzaninannesi Kızlar bacak ağrısı yaşayanınız var mı dizlerimden yukarısı benim değil sanki ayağa kalkamıyorum 😔
ftscebeci71 Ayzaninannesi Hep olmasa da arada ağrıyor canım yürüdükçe ayağa kalkmaya çalıştıkça canım acıyor ama sabrediyorumm😒
Berkayraras ftscebeci71 biran once gelsede canli olarak sevsek birbirimizi cunku agrisindan durulmuyo artk uyumayi bile ozldm resmen 👼😄
ftscebeci71 Berkayraras Bende aynı şekilde valla 😇😂 Hayırlısıyla Rabbim kucagımıza almayı nasip eder inşallah 🤲🏻