limoncicegi Acelyae ne gibi ağrılarınız var biz de 35+0 belim karnım kaşıklarım aynı adet ağrısı gibi ağrıyor
ftscebeci71 meyram Hadi hayırlısı bakalımm😇 Ne zaman muayne olucaksın? Çatı muaynesi bir de normal mi sezeryan mı olucak 🙏🏻
meyram ftscebeci71 önümüzdeki Cuma randevumuz var ama bilmiyorum çatı muayenesi yapar mı 😊 şimdilik normal diyoruz bakalım
Selufkaa 35+2 den selamlar 💕 ne bir sancı ne bir bel agrısı, başından beri şükür hamile değilmişim gibi geçiyor doktora bile sordum normal mi sancı olmaması diye normal dedi😁 bir ara mide yanmam vardı o da gitti karnım da çok yok bebek doğacak ben daha hamile sendromu yaşayamadım 😂