sevgilihayyam ahh ne kadar duygulandim, ne kadar aglamak istedim bunlari okuyunca 😔 benim oglumda 34.haftasinda en hazırlıksız zamanimda dunyaya geldi. Öyle küçüktü ki inanin ameliyathanede aglamaktan helak olmustum. Benim oglumunda cok fazla oksijen sorunu olmadi, normal sartlarda 1 hafta kalıp kuvozden cikacakti ama, bi anomaliyle dunyaya geldiği icin 1 aydan fazla bekledim onu. Her gun kuvozunun basinda, 10 saniye daha kalabilmek icin hemsirelere defalarca yalvardım. Çok zor gunlerdi. Herkesin odasi suslu puslu, bebek aglamalari geliyordu. Bizim odada çıt yoktu ve beşiği bostu... Çabucak kavuşun insallah🤲