Selin0719 benim ikinci gebeliğim ilkinde kendimi okadar adapte etmiştim ki nornal doğuma bebeğim kilosu 4.100 dü ayrıca enfeksiyonum vardı doktorum bana sezeryan onerdiginde ağlamıştım devlet hastanesi ne gittim ordami doktorum direk sezeryan dedi okadar korkuyordum ki anlatamam birde ilk doğumum diye normal olsun çok istedim oturup düşündüm özellikle bebeğimi riske atmak asla istemdim tabi kendimide riske atmak istemedim ve sezeryan oldum anlttiklari kadar da kötü değilmiş 3.gun kendi işimi yapıyordum çok şükür . her normal doğum sezeryan doğum bir değil herkesin bünyesi farklı sonuçta etrafındakileri hiç takma sen kendi içinden geleni yap kimse dhaa iyi düşünmez senden canım hakkında hayırlısı olsun