Mihnurkacmaz Badevehande evet giriyor sanki bebek daha aşağı düşüyor alttan çıkacak gibi oluyor az yürüyorum sonra bankta oturuyorum sonra geri yürüyorum normal doğum olsun diye çabalıyorum ya açıkçası