Mihnurkacmaz canm hiç aldrma ben 32+4 üm markette çalşyorm daha 2 gün oluyor raporla izne ayrılalı bu süreyi hep ayakta geçrdm her gün kendini bilmez bir dünya insan birsey olacak şöyle olur böyle olur diye diye huzursuzluk verdi son zamanlarda yaşlı genç herkes göbeğin inmiş miden boşalmış dikkat et şöyle yap böle yap der olmuştu bende hernekdr takmasamda doktoruma sordum oda bana herkeste doktor olmuş takma herşey yolunda herkesin hamilelik şekli yapısı farklıdır dedi ciddende öyleden hem çalısyordm hemşerim herşeymi kendm yapıyorm yemek temizlk aklna ne gelirse insanlara taklma onlar konuşur😀