Buket27 cnm korkma sakin benim bu ikinci hamileligim ilki kızdı çok erken hissettim smdin19 hftalik hamileyim erkek olucak ama yeni hareket edio çok ağladım üzüldüm acaba biseymi var die erkek bebisler öyle geç hareket ediyormuş arkadslarim eltim hep yaşamışlar doktor sağlık dediyse sorun yapma 20 hftadan sonra hissedersin💙💙