Buket27 Arkadaslar erkek bebege hamıle olan varmı ve kacınıcı haftada hısetmeye başladınız ben 19 haftalık hamileyim ama hayla hissetmiyorum suan kac haftalık hamıleslınız simdiden tsk ederim 😍❤️
ballicoreklerim Buket27 hemkız hem erkek bebek bekliyorum 20 haftalığız bi tekme gibi bisey hissetmiyorum açıkcası ama elimi koyuyorum solumda oğlum avucumun içinde bi kus varmış gibi hissediyorum ☺️💓
Sirin_beyza Buket27 canm ben 18+5 hissettim ama doktorum bebeğin çok hareketli dedi bende çok hareketli bir kişiliğim ilk hamileliği ama herkesin yapısı farklı sabret ilk kelebek kanat çırpıyor GB olacak🙏🤣😘arkadasım 20+2daha hissetmedi normal yani sabrın sonu güzel olacak 🙏🤗🤗
Ebruss Benimde erkek 19 da çok hafif hissettim, 20 den sonra hiç durmadan hissediyorım sizinde az kalmış 💕
Cansinsen_ Buket27 bende bugün 19 haftayım canım kızım var bide oğlum olcak inşallah 3,4 gündür kıpırdama gibi hissediyorum şükür😊
Kuubra Buket27 canım ben 16 haftalıkken falan hissetmeye başladım çok şükür şuan bile kıpır kıpır ordan oraya geziniyor😆😂
mehmeterenin_annesi Bende erkek bebek bekliyorum suan 33+1 deyim bende 21 de net hissettim az kalmış hissetmene 😁
Sghslove Buket27 ben 21 de hissetmeye başladım ama çok bariz değildi 22den sonra netleşti. Şimdi 29+3teyim yerinde durmuyor 😀 Rabbim sağlıkla kucağımıza almak nasip etsin 🙏🏻
Ecemsbaby Buket27 benim de erkek 19.haftadayız hareketlerini hissediyorum ama herkesin farklı işleyebilir elimi karnıma koyduğumda tekme falan hissetmiyorum mesela, o kadar kuvvetli değiliz. Ben de zamana bırakıyorum
GknL Benimde erkek en net şekilde 21-22 de hissetmiştim canım pıt pıt atıyor gibiydi ufak ufak anlıyorsun zaten böyle aşırı belirgin olmuyor. Şimdi 35+5 teyim içimde şimdi balık yüzüyor sanki😀
Birkucukumut Buket27 bendegec hıssettım hatta doktorum bile dedı cok hareketsızbi bebek olacak dıye bende ertesı gun hissetim 16 haftalık fılandım boyle gıdıklama tarzındabıseyler sımdı hıc durmuyor ama sureklı bır yerde gezıyo daracık alandabırde iyice indi asagıya artık tuhaf oluyorum😅