Emine-07 çook çook geçmiş olsun.Evet Demir takviyesi de içeriyor.Benim kan değerim şu an normal sınırda 11.5 ama kullandığım halde yükselmiyor da.Yani şöyle 13 falan olmadı.Doğumda kan yüksek olsa iyi olur ama maalesef buna şükrediyorum 😩ayrıca Demir hapı kullanıyorum o da bi gün içip iki gün içmiyorum.Çünkü gerçekten zor işe yaraması için en iyi 2 saat beklemek gerek.Onu da her zaman yapamıyorum 😭