Banu_ayaz umut oldunuz bana da.bebegim 35+0da 2200du.doktor karnı iki hafta geri demişti.
Bir haftadır günde iki bardak süt,iki büyük kase yoğurt,keçiboynuzu pekmezi,muz,ceviz,bulgur yiyorum.Eskiden ekmek tuketmezdim,bir haftadır bol kaşarlı tost yapıyorum.35.haftaya kadar 11 kilo almıştım toplamda.Bu hafta garanti 2 kilo almisimdir ama insallah kızıma yaramistir.Ve dediğiniz gibi bu hafta asureyi de çok tükettim.Bes koca kase..😳yediklerimin yarısi ona yarasa kâfi:)