ylzaht bizde aynı hafta aynı kilodayız çok canım sıkıldı,normal şartlarda olsa çok dert etmezdim doğduktan sonra anne sütüyle daha çabuk toparlanıyolar ama benim bebeğim hemen ameliyat olucak ve en az 3,5 kilo olması lazım demişti cerrah. Bu gidişle 3 ü bile göremicez diye üzülüyorum😔