azizeguneyy bende nefes almakta güçlük çekiyorum ve hemen burnumdan derin alıp ağzımdan yavaşça veriyorum ama yavaş yavaş sonra bikaç kere tekrarlayıp normal alıp veriyorum biraz düzelyo ve geçiyo nefes darlığı. Ama çok zor nefes alamamak özellikle uyumak isterken bunun olması