Gulfem07 Badevehande evet oluyor bende de kan.Sormadim önceden olmazdı hamileyken olduğuna göre ondandır dedim :)burnum tıkanıyor sürekli gece falan uyandırıyor nefes alamıyorum daha 6 aylığız bir de...
gurcem Badevehande ah canım bende Adanadayım herkes hava cok ıyı dıyor ama ben yanıyorum 😶 ayaklarımın altı vucudum yanıyor sankı ıcımde ejderha var😂 klımasız ne uyuyabılıyorum ne oturabılıyorum.
gurcem azizeguneyy acaba neden oluyormus bende merak ettm boyle okudukca korkuyorum yemın ederm panık atak olacam bu gıdısle😔 bızee kramlarla ugrasıyoruz Allah hepımızın yardımcısı olsun
azizeguneyy gurcem bebek çok yukarda olduğu için nefes alamıyomuşum ilerleyen haftalarda inicek aşağı yavaş yavaş :(
Misskokulumm azizeguneyy evet orda poposu var rahtalarsin inşallah tez zamanda Allah yardımcın olsun kuzum
gurcem azizeguneyy Rabbım yardımcın olsun canım evladın saglıklı olsun da ınsallah hersey yoluna gırsın🤗 az kalmıs zaten sık dısını
Iimran azizeguneyy senin gebelik zehirlenmesi gibi bi durum vardı yanlış hatırlamıyosam o noldu ya aklımda kalmış ?
Iimran Badevehande evet kan basıncı fazlalığından ama 21 24 hafta aralarında bende hala bazen oluyo o durum
Sera00 azizeguneyy 34. Cu haftadayim ayni durumdayim gram nefes alamıyorum sadce yatarken değil gün içerisinde de hic nefes alamıyorum . Sinirlerim harap oldu
Iimran Badevehande çok normal bence çünkü vücudunu hissediyosundur ya da eşin, olabildiğinden çok sıcak kan akışı hızlı ve yoğun ya ondan yani diş etlerimde kanıyo bazen fırçalarken benim
Iimran Badevehande çok normal bence çünkü vücudunu hissediyosundur ya da eşin, olabildiğinden çok sıcak kan akışı hızlı ve yoğun ya ondan yani diş etlerimde kanıyo bazen fırçalarken benim
Iimran Badevehande çok normal bence çünkü vücudunu hissediyosundur ya da eşin, olabildiğinden çok sıcak kan akışı hızlı ve yoğun ya ondan yani diş etlerimde kanıyo bazen fırçalarken benim
Iimran Badevehande çok normal bence çünkü vücudunu hissediyosundur ya da eşin, olabildiğinden çok sıcak kan akışı hızlı ve yoğun ya ondan yani diş etlerimde kanıyo bazen fırçalarken benim
Badevehande Iimran fırın gibiyim resmen normaldede vücut ısım yüksek atlet kilot almıştım hep yeni evliyim diye kilotlarımın üstüne bi ton aldım atletler öyle duruyor çekmecede hep tek kat giyiniyorum kış ayında bile
Ozgemlym Sera00 iki gün falan çok şiddetliydi şimdi daha iyi sanırım uykusuz da kalıyorum cok düzenli uyuyamıyorum ondan kaynaklı
Iimran Badevehande aynen bende öyleyim elimle vücuduma dokunduğumda ateşim varmış gibi çok fazla sıcak zaten hamile olmadan öncede öyleydim çok sıcaktım şimdi yanıyorum 😀