Cnn123 Ayni fikirdeyim. Üstelik bunu insanin canini acitarak yapmaya calisan insanciklarin olmasi cok hüzünlü. Mesela ben bana aa normal dogurmayacak misin diyenlerin elimle beynini acmak, hastalik öykümü sadece 30 saniye iliginde hissetmesini sağlamak isterdim. Sen sicacik yatağında yatarken, ben (kucucuk bir çocukken) nasil zor hastalik gecirdim. Sen cati muayenesinden korkarken ben 13 yasinda on tane doktor tarafindan aylarca muayene edildim. Sen kosup oynarken ben protezime zarar gelir diye biyonik bir cocuk olarak yasadim. Sen regli sancisina dayanamazken ben bes tane doğum sancisi bedelinde ağrı cektim görüyor musun demek isterdim. İnsanlarin öykülerini bilmeden, bam tellerine vurarak en harika ben doğurdum, neden sezaryeni sectin ki, çatır çatır dogurdum a dostlar ohoo sende doğum yaptim deme canımcılara sesleniyorum. Yapmayın.