Cnn123 isteğe bağlı sezeryan olana saygım var o öyle doğurmak istiyor normal doğurmak benim gönlümden geçen ama benim ve bebeğimin sağlığı buna uygun değilse ortada bir tehlike varsa tabi ki sezeryan olurum. Her iki durumda da doğum var ikisi de kolay değil ki içinden insan çıkıyor bu bir üstünlük kıstası olmamalı. Bide sanırım herkesin çevresi farklı bana da önüne gelen aman normal doğurma ne gerek var sezeryanla aldır gitsin diyor normal istiyorum diyince bir aşağılama bir hor görme burda bile bir örnek verdim hani normal istiyorum diye arkamdan atıp tutup alay etmişler çok üzüldüm neden yani bu hor görme? Benc3 ihtiyacımız olan tey şey aslında kişinin isteğine saygı duyabilmek, kendi fikrinizi karşıdakine empoze etmekten vazgeçmek