Elislina yaradilistan gelen bir hastaligim var edep yerim olmasi gerektgi gbi degil Mevlam orayi asiri dar, sert ve kalin yaratmis. Dogumdan snra onun icin ameliyat olacagim. Cok afedersnz ama alttan muaynelerde dahi kan icinde kaliyorum esneklik hc bir sekilde yok. Nasil bebek sahbi olduk zaten anlamadik esimlede sorun oluyo bu kanama ve aci agridan duramiyorum. Onun icin nrmal dgumda parcalanirsin icten distan cok dikisin olur dikisle atlatsan gene iyi ama dayanamazsin dedi. Ustelikte tek bir doktor demedi bunu kime gtsem aynisini syledi.