%100 sezaryen olacagim doktor normal dogum yaparsan ölürsün seni kurtaramayiz dedi her muaynede de skica tembihledi nerede olursan ol asla alttan muayne yaptirma ve sakin normal diye tutturma masadan kalkamazsin dedi. Bu yuzden tek korkum kizimin aniden dogumu baslatmasi gene baslatirsa bi nevi diye avutuyorum kndimi ama aniden kiz acmaya baslarsa sonum olur. Bu dusunce beni korkutuyor sadece cunku hayatim ortada ama dogumdan korktugumu syleyemem en.nihayetinde evladima.kavusmam.icin bir surec o kisa surecek olan br surec biraz disimi.sikcagim.ve rahatlayacagim insaAllah. Ama diger dusunce can korkusu istee o beni mahvediyoo 😏😕