Mommbabyy ben de Elevit yazmıştı doktorum aç karna iç dedi ama bulantı yaptı, üstüne bir de midemi üşütmüşüm ilaca tepki oldu suan asla içemiyorum. Ancak ilk hamileliğinde eğer düzgün de besleniyorsan zaten vitamin eksiğinin olmayacağını söyledi bana doktor. İlaca ara ver demişti çok elzem olsa bıraktırmazdı sanıyorum. Kafaya çok takmıyorum o yüzden :) ben de bir şey sorayım midemi üşüttügüm için bulantım çok oldu oluyor da normalde hamilelikte olmadı asla, nane limon içiyor musunuz bu durumda? Kimi düşüşe sebep oluyor diyor kimi rahatlatır diyor