Aby34 canım malesef her devlet hastanesi bir degil senin sansina iyi hastane ve doktor gelmis ben ozele gidiyorum bi kere asiri iltihap sorunum oldu devlet daha yakindi diye devlete gittim zaten kesinlikle esimi iceri almadilar mahremiyetten dolayiymis sanki cocugu tek basima yaptim neyse hadi gectim15 20 dakka bebegi gostermeyi birak ultrason kagidi bile vermediler kalp atisi dinletmediler sadece ekranda bakabilirsin dediler zaten o gunden sonra sadece tahlil icin gittim gecen tahlil icin gittigimde bebegin hareketlerinde yavaslama var bu haftalarda normalmi diye sordum kendi doktoruma 1 hafta vardi kendi doktorun sana soyler dedi bu sartlar altinda devleti tercih etmek icin ancak ozele gitme durumum olmamasi lazim