[silindi] Canım bende baktım biraz ve bu konu çok zor bi konu 🙄
Mustela çok iyi ve doğal evet ama herkes alamayabilir gibi 🙄 yani ben bu sebepten hem yine doğal hemde biraz daha uygun olanlara bakıyorum 🤷♀
Bezde sleepy alıcam o doğalmış
Islak mendilde sleepy yada unibaby alıcam
Bunlara mühendisinoğlundan baktım karar verdim 🙂
Pişik kremi almayacağım onun yerine ozon yağı alacağım
Bi şampuanda karar veremedim bende ne yapsam 🙄