Kizkalesi Rapunzel2019 evet 1-3 ay arası. Yani onu ayarlarız canım çocuk sürekli kundakta olmayacak dediğiniz gibi oyun oynamak istediği seslere duyarlı olduğu zamanlar gelince uyuduğunda sararız 😅
Burciny Rapunzel2019 doğalgazlı doğru söylüyorsun hareket etmeyip hep yatacak ya sanki üşeyecek gibi geliyor hani uyayanın üstüne kar yağar misali anammm ne panik oldum şu an 🤣
Rapunzel2019 Burciny Battaniye örtersin, kundak yaparsın. Yazık yaa uyku tulumları pahalı yani iki aya bir değişştirmen gerekir, birde yeni dogmuş bebek rahat edemez bence.
Hurit Kizkalesi evlerde doğalgaz var zaten hastanede de aynı şekilde usumesini gerektirecek birşey olmaz inşallah üstüne yelegini felan yine giydirirsin canım dışarı cikacaginda da battaniyelere sarılacak zaten oda arada çıkarsınız ☺️
Saasgjfdh denizadaalpp ben mamino diye bir Markadan aldım. Kumaşlarını sevdim ve kışlık hastane çıkışları da çok güzel istersen ordan bakabilirsin. 🤗
Fatmanzmgl denizadaalpp bn Instagram dan neselibebeklerimiz adli siteden aldim indirmdeydi 60 ve 70 liraya 2ayri takim vardi 70tl olani aldm 10parca ve gercktn mükemmel geldi yumusacik bikac birsey daha aldm cok memnun kaldim ürünleri cok kaliteli pamuk hepsi
Fatmanzmgl Gulcan85 evet cok kaliteli bn çiçekli hastne çıkışını aldim 70tl pamuklu cok güzel pijama takimi aldim pembeli baska bir takim aldm 5li hastne cikisi pandali aldm prince yazan smli bi takim aldm ciddm hepsi cok güzel yumusack bn cok memnun kaldim