Krdlnyldzn7 Bende bağış yapmayı düşünüyorum. Saklanması çok pahalı yıllık 600 dü yanlış hatırlamıyorsam ayriyetten başlangıçta ödenen anlaşma parasıda var her sene yukseliyir fiyat. Bağışlamayı düşünüyorum aynı merkez bağış almadığını söyledi hastaneye ilk
Gittigimde bu konuyla alakalı
Görüşücem ins bir kişiye bile umut olursak ne mutlu 😉