Krdlnyldzn7 Arkadaşlar merhaba , 33 haftalık hamileyim, hep kordon kanını saklama taraftarıydım tabi ki ama fiyatları hastanelere göre değişmekle beraber bir hayli maliyetli diye biliyorum. Bugün bir yerde okudum, uyuşma olması durumunda kordon kanı bağışı yapılabiliyormuş. Ama Sitenin birinde 34.haftadan önce hastaneyle iletişime geçilmeli diyor. Her hastane de anlaşmalı olmayabiliyormuş. Çok isterim eğer sağlık açısından bir sorun yoksa bağışlamayı %1 dahi olsa Umut olmayı 😇 sonuçta anne ile bebeğin bağı koptuktan sonra atılıyor ve boşa gidiyor 🙄 Konu hakkında araştıran yada bilgisi olan var mı ?
Esarikay Krdlnyldzn7 10 gün önce arkadaşım doğum yaptı canım. Kordon kanini saklamak için bı yerle anlastilar. İlk başta 2700 sonra her sene için 500 lira ödüyorsun. Bizim hastaneye sorduk ama anlaşmalı kurum yokmuş. Bakalım bende düşünüyorum saklamayı
Dmt01 Krdlnyldzn7 bağış yapmayı bende çok istiyorum ama doğumu adanada yapacam bağış için kordonu sadece ankara üniversitesi alıyo yani doğumu ankarada yapmak gerekiyo bağış için☹️
Bilgeeferhat Krdlnyldzn7 ben çok araştırdım çok istemiştim ama her doktora gittiğimde unutuyordum nasip sancı çekerken ebeyi tutup ben kordon kanını bağışlamak istiyorum dedim ama unuttum yani ben doğumdayken sanırım almışlar çünkü herkes kapıda bekliyor tabi bebeğimden önce çıkarmışlar kanı eşim bu ne diye sorduğunda bebeğinizin kordon kanı demiş inşallah birine bağışlanmıştır umut olmuşumdur doktorum Doğuma kadar çok ilgili Doğum sırasında beni mahvedince ne aradım ne sordum kanda ne oldu bilmiyorum inşallah bağışlarsınız 🙏🏻
Denizincani Krdlnyldzn7 canim bende istiyorum bunu bildgm kadariyla ankarada bir hastne hangi sehirde olursaniz olun yardmci oluyormus hatta iletisim bilgisi istedim detayli bilgi almak icin bana ulasirsa numara yazarim insallah bende bi arkadasimdan duydum detayli bilgi sahibi degilim sizleri yanlis yonlendirmek istemem
Selenay35 Bende saklamayı ve bağış yapmayı düşünüyorum ama henüz bi araştırma yapmamistim. Doktora da sormadım henüz bi dahaki gidişimde sorarım diye düşünüyordum.
ikiprensesannesiii Bir tanıdığımız saklama için firmaya verdi firmanın dolabı mı ne bozulmuş bütün bağlar çöp olmuş. Ama bağışlamayı ben de düşünüyorum valla
Krdlnyldzn7 Esarikay her sene için 500 lira mı . Eminmisiniz ben daha yüksek diye biliyorum. Bundan 3-4 sene önce araştırmıştım , fiyatı hatırlamıyorum ama çok yüksekti senelik fiyatlar 500 olsa ki hemde senelik bunu herkes yapar bence diye düşünüyorum yanlış mı
Esarikay Krdlnyldzn7 canım doğuma geldi gorevli. Doğumdan önce bende görüştüm. Bende düşünüyorum dedim. Direk olarak kurum görevlisi bilgilendirdi. İlk başta 2700 lira ödeme alırız sonraki her sene için 500 lira dedi
Berdogan www.kordonkanibankasi.com fiyat listesi bu şekilde Kordon Kanı 500 ₺ Doğumdan önce Bir Kez 2.750 ₺ Doğumdan sonra Bir Kez 600 ₺ Yıllık Saklama Ücreti Kordon Kanı+Doku 750 ₺ Doğumdan Önce Bir Kez 3.750 ₺ Doğumdan Sonra Bir Kez 1.100 ₺ Yıllık Saklama Ücreti Kordon Kanı+Doku Mezenkimal 750 ₺ doğumdan önce bir kez 4.150 ₺ doğumdan sonra bir kez 1.100 ₺ yıllık saklama
Esarikay Berdogan aynen fiyatlar öyle Cook uçuk degil. bizimki sadece kordon kanı ama doğumdan önceki 500 u istemediler bizden. Dogumda 2700 sonrası için de senelik 500 istediler. görevli geldi arkadaşın doğumuna girdi kanı aldı soğuk zincirle İzmir e gönderdi. İnşallah bizde yapmayı düşünüyoruz
Berdogan Dmt01 yukarda yazdığım sitede iletişim bölümünde bölge bölge temsilcilerin telefonları var onlardan bilgi alabilirsiniz tek şart ankara değil.
Berdogan Dmt01 ankarada olan bağış kısmı sadece bildiğim kadarıyla. Bu yazdığım sizin ve çocuklarımız için saklama koşulları
Dmt01 Berdogan saklamayı biliyorum doğum yapacagım hastane onkim le anlaşmalı broşürün aradım ama ben saklama yerine bağışı daha çok istiyodum
Krdlnyldzn7 Dmt01 evet bende öncelik olarak bağışlama taraftarıyım. Bakalım internet sitesindeki bilgi alma formunu doldurdum belki bağışlama konusunda da bilgi alabiliriz
Dmt01 Krdlnyldzn7 bi cvp alırsanız burdan yazar mısınız bende çok istiyorum çünkü hatta bende mi bilgi formu doldursam hemen acaba
Krdlnyldzn7 Denizincani lütfen yazın bende Antalya’da yaşıyorum , haftaya kontrole gidicez hastaneye de danışacağım inşallah
Krdlnyldzn7 Dmt01 Doldurabilirsiniz , ben bilgi almak amacıyla yazdım doldurdum dönmezler ise biz ararız ☺️ Bir internet sitesinde 34.haftadan önce bağış için bilgi vermek gerek falan yazıyordu . O yüzden biran önce öğreneyim istiyorum . 🙏🏼