Berdogan Yamuna korseleri çok sert bence daha yumuşak korseler tercih edin ben yamuna kullanamamıştım verdiğim paraya acıdım bedavaya sattım 🙄
Turkan123 Badevehande vallahi bende bimden aldım işimi görsün yeter yavrum olucak bana göre 250 tl ona vermeye hiç gerek yok aynı kafadayız 😂😀
Haticesylmz İnstagramda missbelt korse var 39 tl gibi bişey ben ondan aldım henüz kullanmadım ama iyi olduğunu söylüyorlar
Sibel2344 saka36 yine de yüzlerce lira vermeye gerek yok diye düşünüyorum çok fazla kullanacağım birşey degil
Badevehande BlsnMhmtKvc bilmem ben almadım alan bir kadın Doğumdan sonra hep kullandı çok tavsiye etti
Ceren4444 sifaaa bende erkenden almistim kuzum ama ilk 1 2 ay asla yamunayi takamadim dikislerim karnim cok aciyodu alcaksanda penye gibi olanlardanda al kuzum yamunayi sonra giyebilirsin anca sezeryanda normal dogumda hemen takanda var
Minnosaile sifaaa ben ilk başlar da sofra bezi ile sardım daha sonra korseye geçtim. Owli markasına ait korseyi kullanıyorum , memnunum.
ipekveannesi sifaaa Çarşamba bime perşembe de a101'e geldi ben bimden aldım hem uygun hem güzel çok para dökmeye gerek yok diye düşünüyorum