sifaaa Kızlar fikirlerinize ihtiyacım var. 🤗 Doğum sonrası kullanılan korselerden almak istiyorum ama hangi marka iyidir, atlet gibi olanlar mı yoksa yarım olanlar mı kullanışlıdır bilemiyorum. Tavsiyelerinize açığım 😇
Nis sifaaa karın bölgeni sarcak olanlar ilk asamada iy olur diger türlü korseler alttan dikisin olursa baskı yapar zarar verir
Minnosaile sifaaa ben ilk başlar da sofra bezi ile sardım daha sonra korseye geçtim. Owli markasına ait korseyi kullanıyorum , memnunum.
Badevehande Yamuna askılı latex korse çok iyiymiş parasıda çok iyi 250 tl😅🤷🏻♀️ Ben 20 liraya BİM’den ayarlanabilir bel korsesi aldım hatta bi 20 lirayada toparlayıcı korse aldım 40 lira tuttu işimi görür😂
Nis Badevehande iy olabilir ama oladar para verilmez ya sonucta amac karnı sıkılastrması ise bimdekide aynı işlemi görüyo 👍
Turkan123 Badevehande vallahi bende bimden aldım işimi görsün yeter yavrum olucak bana göre 250 tl ona vermeye hiç gerek yok aynı kafadayız 😂😀
sifaaa Nis toplanma falan oluyor mu peki sadece karnı saran korselerde? Ben toplanma olursa diye tereddutluyum
Badevehande sifaaa çalışıyor olsam alırdım ama çok masraf var zaten eşime o kadar yüklenmek istemedim
Badevehande Nis inşallah görür ya kaymaması için bant gibi biryeride var zaten bu göbeğe ne sarsak sıkar sıkılaşır 😅
Ceren4444 Canim yamuna aldim ama sezeryan sonrasi hem acim coktu hemde taktigimda alt kismi dikislere geldi takamadim penye gibi olanlardan kullandim baslarda
sifaaa Ceren4444 ben şuan 39+3 te yim prenses doğum düşünüyorum ama bebek tam aşağıya inmemişti son kontrolümde. 40.haftada tekrar kontrolüm var onda belli olacak artık doğumun ne şekil olacağı da o zaman ona göre mi almalıyım ben korseyi😊
Ceren4444 sifaaa bende erkenden almistim kuzum ama ilk 1 2 ay asla yamunayi takamadim dikislerim karnim cok aciyodu alcaksanda penye gibi olanlardanda al kuzum yamunayi sonra giyebilirsin anca sezeryanda normal dogumda hemen takanda var
saka36 https://www.instagram.com/p/B2eYSLanMSm/?igshid=yzf76s2hfzxx Ben burdan aldım canım. Dükkanlarından aldım bu ıntagram sayfası. Kızımda kullandım çook memnun kaldım hiç göbek yoktu. Şimdi yine kullanacağım. Pişman olmazsın