Hira17 canım senle aynı doktorumuz Sibel akesene gidiyorum çokta memnunum ama serklajlı oldugum için herkes ikinci bir doktora görün diyip duruyor bide ikiz ya benim ceylanda yeni doğan yogun bakım 1. Basamakmış o biraz kafamı karıştırdı elimde bir seçenek daha olsun istiyorum erken doğum olursa