isyo dediğim gibi belki kendi hastası olmadığım içindir. Ama ben önceden de gitmiştim fikir olsun hamile kalırsam diye. O zamanda soğuk davranmıştı terslemişti bizi. Size iyi olsunda varsın bize olmasın doğurmalık oldum zaten ☺️ Hayırlı doğumlar sanada canım sezeryan mı olacaksn