isyo kız bacım geçende de ben sevemedim deyince öyle dedin acaba ben yanıldım mı diyodum ama iki gün önce bebek hareket etmedi. Hüseyin bey de git bi nöbetçi dr. Görsün dedi. Şansıma faika hanım vardı. Acil dedikleri halde 2 saat bekletti bizi. Neyse girdik. Buz gibiYdi yine. Ultrason da bakıyo. Zorla iki üç kelime etti. Bebek sağ canlı dedi. Eşim ne sorduysa tersledi. Bide benim delioğlan ultrasonda deli gibi oynamasın mı? Bana sanki yalan söylemişim gibi muamele yaptı oynuyor ya işte niye oynamıyor dedin vs gbi. Eşim hiç gidemiyor o yüzden kilosu neymiş dedi. Acil geldiniz onu mu söyliyim size dedi. İyi tamam dedik çıktık bizde. Belki iyi bir doktordur ama insanlık olarak ben güler yüzlü olmayan insanları sevemiyorum. Negatiflik banada geçiyo. Bugün Hüseyin beye gittim kontrole. Girer girmez moralim bozuksa da onun pozitifliği etkliyor hemen. Direk ayağa kalktı oo naber kız nasılsınız bakalım iyice tonbik olmuşuz falan dedi. Gülüm güzelim diye konuşur hep. Faika hanım hastası değilim diye mi öyle davrandı acaba 🤔