fzehra Melmel ben doktroumla konuştum hatta amacımız 40 +0 beklemekti suyu çok azaldığı icin erken oldu 6 martta günü doluyordu o gün alınacaktı
fzehra Çok agrım var arkadaşlar spinal bana göre değilmiş çok zor oldu doğumum ama Allah'a şükür kurtuldum şu an ağrıdan kivraniyorum
Sonay fzehra ay cnm çok geçmiş olsun Allah Analı babalı büyütsün ilk gun zor oluyor ama yürüdükçe ağrıların azalcak inş korkma önemli olan ilk gunu atlatmak o biraz zor Nescafé iç bol bol su ve yürüyüş komposto sütünde olur inş
Smy61 Pnr çok geçmiş olsun sağ Salim kucağınıza alırsınız inşallah bebeğinizi şuna kaç haftalık hamilesiniz
Pnr Smy61 inşallah canım hepimiz sağ Salim alalım inşallah... şu anda 35 haftalık canım ama kilosu çok az bebeğin 1750 gram ultrasona göre