Benimde ilk gebeliğimde spinal anestezi ile doğum yapmıştım karaciğerde yağlanma olduğu için genel anestezi ile yapamadım ve 35 haftalıktı bebeğim çok şükür sağlıkla geldi dünyaya şimdi ikinci gebeliğim 16+5 günlüğüz tek duam zamanın da ve sağlıkla dünyaya gelmesi.ne mutlu sana ki gününü tamamlamış olarak ameliyata giriyorsun korkmana hiç gerek yok Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin dualarında bizi de unutma ❤