Hiranurhilal Beybitooo ben agizdan aliuorm ama yan etkisi oluyor sersemlik basdonmesi gibi bu yuzden yatarken icilmesi tavsiye ediliyor
Madamminia Beybitooo Ağızdan yan etkisi çok oluyor.Fitil olarak kullanınca yan etkisi daha az oluyormuş.Ben ağızdan kullanmıştım
Superfreshlerim Beybitooo ben 21+5 teyim ciğer geliştiriciyi ilerleyen haftalarda konuşacağız dedi, muhtemelen bana da verilir ikizlerin hep erken doğum riski var
Beybitooo Superfreshlerim benim ikizde degil ama bi önceki erken Doğum olduğu icin risk vardır dedi o yüzden her ihtimale karşı herseyi yapacağız
Superfreshlerim Beybitooo valla ben bişey yaşamadım sabah uyandığımda bi etkisi kalmıyor inşallah sizde de sıkıntı olmaz
SusamTanesi61 Beybitooo 6+0 oldum bugün 10.haftaya kadar kullanacaksın dedi doktorum. Yatmadan önce alıyorum ağızdan. Bi etkisini hissetmiyorum 200lük olmasına rağmen.