Beybitooo Arkadaslar doktorum erken Doğum riski icin verdi 6+5 hamileyim bundan önceki doğumum erken Doğum olduğu icin ağızdan yada fitil olarak alabilirsin dedi bi farkı var mi acaba siz nasıl kullanıyorsunuz ?
Hiranurhilal Beybitooo ben agizdan aliuorm ama yan etkisi oluyor sersemlik basdonmesi gibi bu yuzden yatarken icilmesi tavsiye ediliyor
Madamminia Beybitooo Ağızdan yan etkisi çok oluyor.Fitil olarak kullanınca yan etkisi daha az oluyormuş.Ben ağızdan kullanmıştım
Beybitooo Ozlmslm banada sadece gece yatmadan dedi ama fitil olarak kullanamam diye ağızdan düşünüyorum . Bide sigorta karşılıyor mu özel bi ilaç mi acaba 7 ay kullanacağım çünkü bilginiz var mi
Ekimmeselesi @Beybitooo ben 22 haftamdan sonra başladım. Aynı ilacı hem ağzı hemde vajinal olarak alabilirsin. Ağızdan alırsan baş dönmesi yapar. En mantıklı olanı direkt Rahime koyman hemen etki eder. Bolca dinlen su iç sıkıntı stres yapma.
Beybitooo Ekimmeselesi yaa oyle yan etkileri de mi var zaten tansiyonum hep dusuk olduğu icin süreklilik basım dönüyor ama fitil olarak yapabilir miyim bilmiyorum hic fitil kullanmadım çünkü
Superfreshlerim Beybitooo önceden günde üç kez fitil olarak kullanıyordum şimdi günde 1 kez gece yatarken içiyorum. Yatarken içtiğim için etkilemiyor, aile hekimine yazdırabilirsiniz
online_mom Beybitooo evet ben saglık ocagındakı doktoruma yazdırıyordum.kendı doktorunda yazdıysa karsılıyor.
Superfreshlerim muzisyenanne benimde tüp bebek hepsini kullandım, inşallah sağlıkla kucaklarımıza alırız
Beybitooo online_mom evet doktorum yazdı galiba bittikce yazdircam çünkü 35. Haftaya kadar kullanacağımı söyledi
Beybitooo Superfreshlerim insallah rabbim hayırlısıyla kucağımıza almayı nasip eder hepimizinkini 24. Haftada da ciğer geliştirici iğne vericem dedi
Defneemir35 Bende kullanıyorum şu an fitil olarak sabah akşam 1 tane atıyorum bende çok akıntı yapıyor ama normal mi bilmiyorum
Beybitooo Superfreshlerim ikisini de deneyeyim sersemletirse çok zorlanırım çünkü abımın kızına bakıyorum gündüz iki saat
Serapefe4 İlacın çok yan etkisi var fitil olarak kullanın Yoksa ilacın aldıktan snra bütün gün uyku hali oluyor ben 3 hafta düşük riskim vardı hep uyuyarak geçirdim çok kötüydü gözümü açamamıştım çok geçmiş olsun Allah acil şifalar versin inşallah
Superfreshlerim Beybitooo ben 21+5 teyim ciğer geliştiriciyi ilerleyen haftalarda konuşacağız dedi, muhtemelen bana da verilir ikizlerin hep erken doğum riski var
Superfreshlerim Beybitooo valla ben bişey yaşamadım sabah uyandığımda bi etkisi kalmıyor inşallah sizde de sıkıntı olmaz