3birden 18+1 sizce alışverişe ne zaman başlanmalı cinsiyetini öğrendik yada benim çok sabırsızım🙈🙈🙈2 erkekten sonra birde kızım olucakmış tokalar bandanalar çorapları önlükleri kıyafetleri herşeyi bambaşkaymış kendimi daha ne kadar frenlemem lazım acaba?😏
Eseenn 3birden Ben cinsiyeti 16 da öğrendim 20 de ufak tefek bişeyler aldım 23 ye cinsiyet değişti şuan 31 haftalık henüz daha bilmiyorum cinsiyetini 😂😂 Allah’tan 20 haftalıkken aldıklarımın hepsini pembe almadım ortak giyilecek aldım.
EUEUEU 3birden canm ben 31 haftalıkken yaptım eğer paran toplu olursa 1 gündede halledersin doğuma yakın yap. Ama toplu param olmaz diyosan eline geçtikce al yavaş yavaş
simgecan Cinsiyetini öğrendikten sonra yavaş yavaş almaya başlamıştım şuan 31 haftalığız bütün eşyaları yıkanıp ütülü bekliyor 🙏zamanında gelsinler inşallah
gamzosgamzos Ben ayrintili ultrasonda kesin kiz olacagini ogrendigim zaman basladim 26haftaligiz cok şükür herseyi bitti sayilir Rabbim kullanmayi nasip etsin inşaAllah ☺
nilaylaylaylay Ne kadar erken o kadar iyi. Sonra her şey birikiyor ben 34. Haftamdayım çok pişmanım ve dünya eksiğim var. Eşimin zaten vurdumduymazlığından oldu. Şimdide diğer ayın 15 inde alırız diyor ve ben 37 haftalık olucam belki doğurucam. Yani canım sona bırakma. Battaniyesidir havlusudur emziğidir ne alabiliyorsan al koy .
Lothbrok Kıyafetleri almaya 30.haftada başladım 2 günde bitirdim 😂 onun dışında beşik vs internetten aldım yavaş yavaş geldiler şimdi 38+3 hazır ve nazır beyefendiyi bekliyoruz 😀😀
3birden Lothbrok Maşşalah siz çok hızlıymışsınız 2günde hepsini almak ben kararsız biriyim zır olur😂😂 benim için hayırlı doğumlar. İnş.
nilaylaylaylay 3birden kesinlikle kuzum. Beyaz zıbınlarını atletlerini, gri sarı renkli eşyalarını, süt sağma pompanı, biberonunu, karar verip bebek arabasını, battaniyesini , tırnak makasını, ortak her şeyini al koy inan çok rahat edeceksin.
Musel 3birden valla ben 5+3 üm 7 tane zıbın bide oyuncak aldım😂😂😂😂 ben bile cinsiyet bilmediğim halde alıyorum ortak renklerden dayanamıyorummmm😂😂
Eseenn 3birden 16 da özel doktora gittim renklide baktılar 😂 sonrakileri devletti. Ayrıntılıya da üniversite hastanesine gittim orda da kız dediler. Aradan 2 3 hafta geçti bizim ki erkek oldu 😂 1 aydır falanda göstermiyor