Esinserkan Wayward Ben ilk acile gittiğimde ebe bana demişti ki 35. Haftamda karnıma dokundu Doğum yapıcak kadının karnı böyle löp löp olmaz dedi 😂😂yani demem o ki karnın sertleştiyse Doğum yakın. Sağlıcakla kucağına alırsın inşallah
Esinserkan bezelyecik orasını bende anlamadım. yanımda yatan bi bayan vardı nst ye bağlı. Kız şekilden şekilde girdi sancıdan kıvranıyor bi yandan ağlayıp bi yandan dua ediyor. Hemşire geldi sancın gözükmüyor dedi valla ben o kıza doğuracak zannetmiştim 😂
betull1 benimde bulantılarim uzun zamandir yoktu ama aynı benimde başladı tekrar yemek yiyemiyordum bile yemedigim halde sürekli çıkarıyordum doktorumu aradım hemen gel serum falan verelim dedi sabahına gittim detaylı ultrasona girdim bobreklerim de büyüme varmış ondan bukdr bulantılarim oluyormuş 1 gece hastanede yattım sonrası'nda geçti şimdi iyiyim ama şimdi de sancilarim başladı ve ishal başladı sanırım doğum yakın
serapates Bende sırt agrısı var hafif bulantı miğde yanması oluyor yatamıyorum kasık agrısından karın sertleşmesi nasıl oluyor acaba?
Cigdemlii Günaydın herkese sağ kaşığımda ağrı ile uyandım 35+6 yız bugün bu ağrı normal mi Doğum sancısımı bilemedim . Benim en başından beri sancım olunca hiç anlamıycam Doğum sancısını . Ama bu sancı adet sancısından daha çok sanki apandistim ağrıyormuş gibi sonrada hafif belime geçiyor ama daha çok sağ kasığımda. Var mı aranızda buna benzer ağrısı olupta Doğuma giden 🥴